Sovelluksen nollaaminen

Mahdollisissa ongelmatilanteissa F24S puhelinsovelluksen suhteen, voit kokeilla nollata sovelluksen seuraavin ohjein:

  1. Sulje sovellus


  2. Mene puhelimesi asetusvalikkoon ja valitse sovellusasetukset
  1. Etsi Fitness24Sevenin sovellus valikosta
  1. Valitse tallennustila
  1. Valitse tyhjennä tiedot
  1. Valitse tyhjennä tiedot ja hyväksy valinta, tämä ei vaikuta jäsenyyteen, ainoastaan sovelluksen muistiasetuksiin.
7. Käynnistä sovellus uudelleen.

Jos tästä ei ollut apua, suosittelemme olemaan yhteydessä kuntokeskuksen vastaanottoon joko puhelimitse, sähköpostitse tai henkilökohtaisesti vierailemalla. Näin saat nopeimmiten avun mahdollisissa ongelmatilanteissa.

Kuntokeskuskohtaiset aukioloajat sekä yhteystiedot



F24S Customer Service (Päivitetty ) Ilmoita asiaton sisältö
Keskustelu on suljettu kommenteista.