Sovelluksen nollaaminen

Mikäli tarvitset apua kirjautumisen kanssa, suosittelemme kokeilemaan alla olevan linkin kirjautumisohjeita:

https://forum.fitness24seven.fi/org/fitness24seven-fi/d/sovelluksen-kirjautumisohjeet/

Voit myös kokeilla sovelluksen nollausta, jonka tulisi auttaa mahdollissa häiriötilanteissa;

  1. Sulje sovellus
  2. Mene puhelimesi asetusvalikkoon ja valitse sovellusasetukset
  1. Etsi Fitness24Sevenin sovellus valikosta
  1. Valitse tallennustila
  1. Valitse tyhjennä tiedot
  1. Valitse tyhjennä tiedot ja hyväksy valinta, tämä ei vaikuta jäsenyyteen, ainoastaan sovelluksen muistiasetuksiin.
7. Käynnistä sovellus uudelleen.

Jos tämä ei ratkaise kirjautumisongelmaa, suosittelemme olemaan yhteydessä kuntokeskuksien vastaanottoon puhelimitse tai sähköpostitse nopeamman vastauksen toivossa.

Kuntokeskuskohtaiset aukioloajat sekä yhteystiedot löydät täältä: https://fi.fitness24seven.com/fi/kuntokeskukset

Poikkeusaukioloajat näet täältä: https://forum.fitness24seven.fi/org/fitness24seven-fi/d/vastaanottojen-poikkeusaukioloajat-changes-to-rece/

F24S Customer Service Ilmoita asiaton sisältö
Keskustelu on suljettu kommenteista.