Tervetuloa Fitness24Sevenin asiakas- ja avustusfoorumiin! Voit etsiä vastauksia kysymyksiisi tai esittää uusia kysymyksiä, jos et löydä vastausta ongelmaasi. Huomioithan, että kysymyksesi on julkinen, joten ethän lisää siihen henkilökohtaisia tietojasi.
Asiakaspalvelukanavamme sekä kuntokeskuksissamme että keskitetyssä asiakaspalvelussa ja sosiaalisessa mediassa ovat tilapäisesti ruuhkautuneet ja vastausaikamme saattaa olla huomattavan pitkä. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa häiriötä!
Welcome to Fitness24Seven forum! You can search for answers to your questions or type a whole new question if you can not find an answer. Please note, that your question will be public, avoid inserting any personal information.
Our Customer Service channels both in our gyms and at our centralized customer service and social media are extremely congested due to the pandemic. This will cause a remarkable delay in our answering time. Thank you for your patience!
Kiitos viestistäsi.
Hätä ei kuitenkaan ole tämän näköinen vaan vielä löytyy keino saada
kulku toimimaan sinunkin osaltasi. Tämä kuitenkin vaatii sen että käväiset kuntokeskuksen vastaanotossa, jossa kortti saadaan aktivoitua uudestaan.
Tekisin sen sinulle mielelläni, mutta ikävä kyllä tähän tosiaan vaaditaan kuntokeskuksessa olevaa laitetta, enkä saa tehtyä sitä etänä.
Kuntokeskuskohtaiset aukioloajat sekä yhteystiedot löydät täältä: https://fi.fitness24seven.com/fi/kuntokeskukset
Poikkeusaukioloajat näet täältä: https://forum.fitness24seven.fi/org/fitness24seven-fi/d/vastaanottojen-poikkeusaukioloajat-changes-to-rece/
Lisätietoa tietosuojaselosteestamme löydät täältä:
https://fi.fitness24seven.com/uploads/Tietosuojaseloste.pdf
Mikäli haluat treenata kuntokeskuksissamme ilman sormenjälkeä, onnistuu treenaaminen vain ja ainoastaan kuntokeskuksen vastaanoton aukioloaikoina. Muutos voidaan tehdä kuntokeskuksen vastaanotossa, otathan jäsenkorttisi mukaan.
Toivottavasti tämän myötä saamme asian kuntoon, mukavaa päivänjatkoa!