Miksi sain viestin avoimesta laskusta?

Sähköposti avoimesta laskusta lähtee automaattisesti niille jäsenille, joiden uusimman laskun osalta suoritusta ei ole kirjautunut järjestelmään. Syitä maksutapahtuman epäonnistumiselle voi olla monia. Alla muutama esimerkki:

E-laskutus
  • E-laskutuslupaa ei ole solmittu lainkaan tai se on solmittu niin myöhään, että laskut on jo lähetetty. E-lasku lähetetään kerran kuukaudessa jäsentemme verkkopankkeihin ja se saapuu onnistuneesti perille niille jäsenille, joilla on laskun lähetyshetkellä aktiivinen e-laskutuslupa myös meidän järjestelmässämme. Aktiivisen e-laskutusluvan puuttuessa, laskua ei saada toimitettua.
  • E-lasku on lähetetty normaalisti, mutta maksua ei ole syystä tai toisesta vahvistettu, minkä vuoksi lasku on nyt yhä maksamatta.
  • Lähetetyn e-laskun tietoja on manuaalisesti muokattu ennen maksua, minkä vuoksi maksu ei ole kirjautunut järjestelmäämme. 

Automaattinen korttiveloitus
  • Maksukortin tietoja ei ole lisätty lainkaan tai se on lisätty liian myöhään
  • Maksukortti on vanhentunut
  • Tilillä ei ole ollut riittävästi katetta veloitushetkellä
  • Maksukortilta on estetty verkko- ja/tai ulkomaanostojen tekeminen.

Avoimen laskun voi maksaa vastaanottoon aukioloaikoina kussakin viestissä annettuun määräpäivään mennessä. Tämän jälkeen avoin lasku siirtyy maksumuistutukseen. Lue lisää maksumuistutuskäytännöistä täältä: Maksumuistutus
F24S Customer Service
Viestin kommentointi on suljettu.