Maksaminen Smartumilla

Voit hyödyntää Fitness24Sevenillä seuraavia Smartumin maksutapoja; liikunta- sekä liikunta- ja kulttuurisetelit, saldokortti ja SmartumPay. Edellämainittuja maksutapoja voi hyödyntää vain paikan päällä kuntokeskuksessa.

Kuntokeskuksessa voi ostaa joko toistaiseksi voimassaolevan tai määräaikaisen jäsenyyden.

Toistaiseksi voimassaolevan jäsenyyden aloitusmaksu ja kuluva treenikausi maksetaan liittymishetkellä, tähän voit hyödyntää yllämainittuja liikuntaetuja. Jatkossa toistaiseksi voimassaoleva jäsenyys maksetaan joko kuukausittain e-laskulla tai treeniaikaa maksetaan etukäteen (min 2kk max 12kk) Smartumin liikuntaedulla.

Jo lähetettyjä tai luotuja laskuja ei voi maksaa Smartum-maksutavoilla. Veloitamme palvelumaksun kaikkien toissijaisten maksutapojen, myös Smartumin, käytöstä.

Huomioithan, että maksaessasi toistaiseksi voimassaolevaa jäsenyyttä eteenpäin Smartumeilla, jäsenyys ei pääty automaattisesti maksetun ajan jälkeen vaan jatkuu sopimuksen mukaisesti toistaiseksi voimassaolevana.


Määräaikainen jäsenyys suoritetaan kertamaksuna liityttäessä, jolloin voit maksaa koko jäsenyyden liikuntaetua hyödyntäen. Voit käyttää yllämainittuja maksutapoja myös PT-palveluiden maksamiseen.





Maksaminen liikunta- ja kulttuuriseteleillä
Maksu tapahtuu kuntokeskuksen vastaanotossa sen aukioloaikojen puitteissa. Tuo haluamasi määrä voimassaolevia liikunta- tai liikunta- ja kulttuuriseteleitä vastaanottoon, kuitenkin niin että niillä voi maksaa vähimmäismäärän (2kk) treeniaikaa eteenpäin. Tarkasta, että jokaiseen seteliin on erikseen kirjattu nimesi. Nimettömiä seteleitä emme voi ottaa vastaan.




Maksaminen saldokortilla
Valitse haluamasi, ennalta maksettava treeniaika (2-12kk). Kortti syötetään maksupäätteesen tavallisen pankkikortin lailla. Huomioithan, että F24S ei pääse tarkastelemaan kortilla olevaa saldoa.


Maksaminen SmartumPay-applikaatiolla
SmartumPay-maksu tulee tehdä vasta, kun olet paikanpäällä toimipisteessä.

1. Valitse sovelluksesta toimipiste, jossa olet paikan päällä.
2. Sovi työntekijän kanssa millä summalla ja mitä palvelua olet maksamassa.
3. Työntekijämme varmistaa, että toimipiste ja summa on oikea ennen kuin ostoa tehdään.
4. Kun nämä on tarkistettu, voit suorittaa oston sovelluksessa.
5. Työntekijä tarkastaa sovelluksen antaman kuitin ja saat vastineeksi työntekijältä kuitin ostostasi.


Huomioithan, että Smartumin liikuntaetu on henkilökohtainen ja sillä voi näin ollen maksaa vain omia liikuntapalveluja. Henkilöllisyys on todistettava pyydettäessä.

Liikuntaetuja voi käyttää vain liikuntapalveluihin, joten niitä ei voi hyödyntää muihin kuntokeskuksissamme myytäviin tuotteisiin.



 

F24S Customer Service Ilmoita asiaton sisältö
Keskustelu on suljettu kommenteista.