Ota yhteyttä

Yhteydenottolomake
Tämän sivuston alareunasta löytyvät yhteydenottolomakkeen avulla voit jättää meille pyynnön sekä viestin. Asiakaspalvelijamme ottaa sinuun yhteyttä sähköpostitse.

Chat Bot
Koulutettu tekoälypalvelu. Vastaa yksinkertaisempiin kysymyksiin ja auttaa vastausten löytämisessä useimmissa tilanteissa. Chat Bot löytyy tämän sivuston oikeasta alakulmasta.

Live Chat
Ketterä ja nopea chat työntekijän kanssa. Auttaa henkilökohtaisemmissa jäsenyyteen liittyvissä asioissa pois lukien jäsenyyden jäädyttäminen tai irtisanominen. Avoinna arkisin ma-pe 11-15. Live Chat löytyy tämän sivuston oikeasta alakulmasta.

Usein kysytyt kysymykset
Yleisiä vastauksia tavallisimpiin kysymyksiin liittyen muun muassa laskutukseen, maksamiseen, jäsenyyteen, mobiilisisäänkäyntiin, kuntokeskuksiimme ja palveluihimme. Help Centerin etusivulla painamalla ylävalikosta talo-kuvaketta.

Ajankohtaisia tiedotteita
Ajankohtaisista tiedotteista löydät muun muassa mahdolliset vastaanottojen poikkeusaukioloajat sekä huoltotiedotteet. Help Center Etusivu > Kategoriat > Ajankohtaista.

Asiakaspalautteet
Asiakaspalautteen lähettäminen tapahtuu yhteydenottolomakkeen kautta valitsemalla kategoriaksi “Muu”. Mikäli palaute koskee yksittäistä salia, kirjoitathan viestin otsikoksi "Asiakaspalaute: SALIN NIMI (esim. Helsinki Käpylä)". Mikäli palautteesi on yleinen, eikä kohdistu tiettyyn kuntokeskukseemme, viestin otsikoksi laitetaan "Asiakaspalaute".

Keskitetty sähköposti
Keskitetystä asiakaspalvelun sähköpostista saat apua mm. henkilökohtaisempiin jäsenyyteen liittyviin asioihin sekä jäsenyyden jäädyttämiseen. Irtisanoutuminen hoituu verkkosivujen Omien sivujen kautta, mutta ongelmatilanteissa keskitetty sähköposti auttaa sinua. Osoite: info@f24s.fi Vastausaika noin 4-5 arkipäivää.

Puhelin
Kuntokeskuskohtaiset puhelimet auttavat vastaanottojen aukioloaikojen puitteissa. Vastaanottojen aukioloajat löydät täältä. Keskitetyn asiakaspalvelun puhelinpalvelu on kehitystyön alla.

Yhteydenottolomake