Siirry uusimpaan kommenttiin

Onnistuuko jäsenyyden jäädyttäminen ulkomailla?

Hei,
onnistuuko Suomessa avatun jäsenyyden jäädyttäminen Ruotsin kuntokeskuksessa?
ww Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Etäjäädytys näin poikkeusaikana onnistuu toki!

    Jäsenyyden jäädyttäminen poikkeustilanteen vuoksi

    Mikäli haluat jäädyttää jäsenyytesi, pätevät normaalit jäädytysehtomme §4 sekä jäädytysmaksumme. Jäädytysmaksua ei voi valitettavasti suorittaa Smartumeilla, kun kyseessä on palvelumaksu ja Smartumin palvelu kattaa liikuntapalveluja, jolloin veroituksellisesti meillä ei ole mahdollisuutta veloittaa mitään treeniajasta poikkeavaa. Mikäli sinulla on lääkärintodistus sairaudesta/vammasta/riskiryhmään kuulumisesta, on jäädytys maksuton tositetta esitettäessä. Pidätämme oikeudet muutoksiin.

    Jäsenyyden voi jäädyttää palvelumaksua vastaan (15€) kuntokeskuksen vastaanotossa aukioloaikojen puitteissa. Voit sopia jäädytyksen myös näin etänä sähköpostin välityksellä ja lähettää jäädytysmaksun (15€) osalta sinulle e-laskun mikäli olet estynyt vierailemaan kuntokeskuksen vastaanotossa. Etäjäädytys tulee asettaa lähettämällä jäädytyspyyntö kuntokeskuksen vastaanottoon sähköpostitse. Varmista, että saat vahvistuksen jäädytyksestä. Voit myös valtuuttaa toisen henkilön asioimaan kuntokeskuksessa puolestasi ja jäädytys voidaan asettaa sieltä käsin voimaan. Jäädytys on mahdollista purkaa ennenaikaisesti, jäsenen toimesta, kuntokeskuksen vastaanotossa.

    Löydät sopimusehdot vielä täältä: https://fi.fitness24seven.com/media/qwtpgg42/agreement_f24s_2017-03_fi_.pdf

    Laskutus

    Mikäli jäädytyshetkellä sinulle on keritty jo luomaan lasku tulevalta kuukaudelta, tulee se maksaa normaalisti ehtojen §4 mukaisesti. Jäädytyksen ajalta jo maksettu treeniaika jää automaattisesti säästöön, joten seuraavan laskun eräpäivä määräytyy säästöön jäävien treenipäivien mukaisesti. Mikäli olet suorittanut jäsenmaksuja etukäteen esim. Smartumeilla, siirtyy maksettu treeniaika aina automaattisesti eteenpäin jäsenyyttä jäädyttäessä. Lisätietoa laskujesi tilanteesta tai eräpäivistä voit kysyä kuntokeskuksesta soittamalla, käymällä tai sähköpostitse.

    Yrityksemme seuraa aktiivisesti tilanteen kehittymistä ja THL:n sekä hallituksen tiedotteita ja määräyksiä, joiden mukaan päivitämme myös omaa toimintasuunnitelmaamme.

    Tutustuthan myös kotitreeni-materiaaliimme täällä: https://fi.fitness24seven.com/kotitreeni/opaste-kotitreenien-aloittamiseen/

    Mikäli mieleesi heräsi lisäkysymyksiä tämän tai jonkin muun asian tiimoilta, olethan yhteydessä lähimpään kuntokeskukseesi vastaanoton aukioloaikojen puitteissa esimerkiksi puhelimitse tai sähköpostitse.

    Kuntokeskuskohtaiset aukioloajat sekä yhteystiedot löydät täältä: https://fi.fitness24seven.com/fi/kuntokeskukset

    Poikkeusaukioloajat näet täältä: https://forum.fitness24seven.fi/org/fitness24seven-fi/d/vastaanottojen-poikkeusaukioloajat-changes-to-rece/


    Mukavaa päivää!
    Anna Customer Advisor
Keskustelu on suljettu kommenteista.