Siirry uusimpaan kommenttiin

Miten voin vaihtaa laskutuksen pankkia tai pankkitiliä?

Pankinvaihto/ tilinvaihto tulee suorittaa itsenäisesti pankkisi avulla verkkopankin järjestelmässä.

Vanha laskutuslupa tulee poistaa "väärältä" tililtä ja tehdä asetus uudestaan uudelta tililtä. Poiston ja uudelleenteon välissä tulisi olla väliä kolme päivää. 

On riski toki, että tiliä vaihtaessa kesken laskutuskautta, että laskunlähetys menee ristiin laskutuslupasi kanssa. Voit tarkistaa laskutuksen tilanteen kuntokeskuksesi vastaanotosta aukioloaikojen puitteissa käymällä, sähköpostilla tai soittamalla.

Kuntokeskuskohtaiset aukioloajat sekä yhteystiedot löydät täältä: https://fi.fitness24seven.com/fi/kuntokeskukset

Poikkeusaukioloajat näet täältä: https://forum.fitness24seven.fi/org/fitness24seven-fi/d/vastaanottojen-poikkeusaukioloajat-changes-to-rece/

Tässä vielä perusohjeet e-laskutusluvan asettamiseen, huomioithan, että asetukset voivat vaihdella pankista riippuen ja tarvittaessa apua e-laskutusasioihin saat pankkisi asiakaspalvelusta.

E-LASKUTUSSOPIMUKSEN TEKEMINEN VERKKOPANKISSA
Toistaiseksi voimassa oleva jäsensopimus edellyttää että jäsen solmii verkkopankissaan e-laskutussopimuksen 3 päivän sisällä ostotapahtumasta. Jäsenen tulee hyväksyä F24S:n laskut verkkopankissaan niiden eräpäivään mennessä, eli viimeistään kuukauden 29.päivä (tapaturmavakuutus- ja PT-laskut erääntyvät kuukauden 1. päivä).
HUOM! E-laskutusasetuksen teossa voi ilmetä pankkikohtaisia eroja.
1. Kirjaudu verkkopankkiisi ja valitse e-maksut (vaihtelee pankeittain)
2. Valitse Tee uusi e-laskusopimus / Uusi laskuttaja
3. Etsi Fitness24seven Oy (tai Fitness24seven Helsinki Oy) ja valitse se
4. Täytä henkilöturvatunnus-kenttä ja valitse Ilmoita/Lähetä
5. Valitse tili, jolta e-laskut veloitetaan (tulee olla henkilökohtainen pankkitilisi)
6. Hyväksy e-laskutussopimus painamalla OK



F24S Customer Service
Viestin kommentointi on suljettu.