Tervetuloa Fitness24Sevenin Help Centeriin! Voit etsiä vastauksia kysymyksiisi valmiista artikkeleista tai vastauksen uupuessa esittää uusia kysymyksiä.
Welcome to Fitness24Seven's Help Center! You can check our articles for solution or leave a whole new question if ready made articles are not helpful with your matter.
Kiitos viestistäsi.
Ikävä kuulla ongelmastasi!
Olethan pikimmiten yhteydessä kuntokeskuksiemme vastaanottoon. Meillä ei täällä foorumissa ole valitettavasti pääsyä tietokantaan tietoturvasyistä, emmekä täten pysty tarkastelemaan profiiliasi tarkempaa selvitystä varten.
Kuntokeskuskohtaiset aukioloajat sekä yhteystiedot löydät täältä: https://fi.fitness24seven.com/fi/kuntokeskukset
Poikkeusaukioloajat näet täältä: https://forum.fitness24seven.fi/org/fitness24seven-fi/d/vastaanottojen-poikkeusaukioloajat-changes-to-rece/
Toimimattomuuteen voi olla useampikin syy. Tarkennuksena vielä, että e-laskulla toimiva jäsenyys ei toimi suoraveloituksena, vaan niin, että asiakas vahvistaa laskut verkkopankistaan joka kuukausi, eräpäivään mennessä. Tähän tarvitaan ensin laskutusluvan asettaminen ajallaan, sopimusehtojen mukaisesti, jotta lasku saadaan asiakkaalle verkkopankkiin. Pankista riippuen, pankki voi tarjota mahdollisuutta laskujen maksuun “automaattisesti” pankin puolesta, mutta tämä ei itsessään korvaa perinteistä suoraveloitusta, joka poistui käytöstä Suomen pankeissa 2014. Mikäli laskun asetukset ovat kunnossa ja e-laskutuslupa näkyy meillä, mutta lasku ei lähde eräpäivänä verkkopankissa, voi olla ongelma pankin maksuasetuksessa itsessään, jolloin oman pankin asiakaspalvelua on syytä konsultoida. Jotkut pankit eivät mahdollista maksun vahvistamista alkuperäisen eräpäivän jälkeen, tämä on pankkikohtainen toiminto, josta saat lisätietoa myös oman pankin asiakaspalvelusta.
Mikäli laskutuslupa ei ole asettunut ajallaan tai saapunut meille lainkaan ja täten laskua ei meiltä saada lähetettyä, on aiheellista olla yhteydessä kuntokeskukseen ongelman selvittämiseksi sekä lisäohjeiden saamiseksi.
Hyödyllisiä laskutukseen liittyviä artikkeleita:
Miten laskutus toimii ja mistä tiedät laskujeni eräpäivän?
Millä nimellä löydän teidät/ solmin e-lasku sopimuksen verkkopankistani?
Miten toimin kun e-laskuasetus ei aktivoitunut ajallaan?
Miten voin maksaa avoimen laskuni?
Voinko muuttaa laskun eräpäivää?
Voinko saada laskujen tiedot sähköpostitse?
Voiko joku muu toimia jäsenyyteni maksajana?
Onko e-laskulla toimiva jäsenyys mahdollista saada yrityksen nimiin?
Toivottavasti näistä vinkeistä on apua ja saat nopeasti tarkempia ohjeita kuntokeskuksen vastaanotosta.
Mukavaa päivää!