Siirry uusimpaan kommenttiin

Miten toimin kun e-laskuasetus ei aktivoitunut ajallaan?

Minä en saa laskujani minnekään, enkä kirjautumalla sivustollekaan näe kuin laskun, joka on maksamatta, mutta jonka maksutietoja en löydä mistään, jotta voisin laskun maksaa. E-laskusopimusta en muistanut tehdä aikoinaan, aktivoin sen nyt, mutta en tiedä, toimiiko, jos ei tehnyt ajoissa. Minne laskut menevät, jotta ne voisi maksaa, etenkin ajoissa, koska nyt en näe laskuja mistään, enkä tiedä eräpäiviä tai milloin uusi lasku tulee?
Kati Ilmoita asiaton sisältö

Kommentit

  • Hei Kati,

    Kiitos viestistäsi sekä pahoittelumme vastauksen viivästymisen johdosta.

    Itsessään kolme (3) päivää on vain suositus, jottei asetuksen teko unohtuisi niin helposti. E-laskuasetus tulee kuitenkin muistaa tehdä viimeistään 14 päivää ennen ensimmäisen laskusi eräpäivää jotta ehdit saada laskun itsellesi e-laskuna.

    Laskutamme toistaiseksi voimassa olevan jäsenyyden aina kuun 29.päivä, jolloin laskut lähetetään pankkeihin n.14 päivää ennen laskun eräpäivää. Mikäli lasku ei näy verkkopankissasi n. viikko ennen eräpäivää, niin ei laskua ole saatu sinulle lähetettyä jostain syystä.

    Mikäli olet epävarma ensimmäisen laskusi eräpäivästä, tai e-laskuasetuksen yhdistymisen onnistumisesta, niin olethan yhteydessä kuntokeskuksesi vastaanottoon ensisijaisesti, vaihtoehtoisesti voit olla yhteydessä myös keskitettyyn asiakaspalveluumme osoitteessa info@f24s.fi

    Kuntokeskuskohtaiset aukioloajat sekä yhteystiedot löydät täältä: https://fi.fitness24seven.com/fi/kuntokeskukset


    Poikkeusaukioloajat näet täältä: https://forum.fitness24seven.fi/org/fitness24seven-fi/d/vastaanottojen-poikkeusaukioloajat-changes-to-rece/


    Mukavaa päivänjatkoa! 
    Anna Customer Advisor
Keskustelu on suljettu kommenteista.