Jäsenyyden jäädyttäminen korona-aikana

Tiedostamme, että treenaaminen kuntokeskuksissa voi näinä aikoina aiheuttaa huolta. Löydät koronaviruksen toimintasuunnitelmamme täältä: https://fi.fitness24seven.com/covid-19/

Kuntokeskuksemme ovat normaalisti avoinna rajoituksia noudattaen. Ymmärrämme täysin myös sen, mikäli jäsen ei tällä hetkellä halua treenata kuntokeskuksessa paikan päällä. Ohjeet jäädytykseen löydät alta.

Jäsenyyden jäädyttäminen poikkeustilanteen aikana
Jäsenyyden jäädyttäminen on mahdollista tehdä kuntosalin vastaanoton kautta. Huomioithan, että jäädytystä ei aseteta automaattisesti vaan sitä tulee erikseen kirjallisesti pyytää lähettämällä jäädytyspyyntö sähköpostitse suoraan kuntokeskukseen. Kirjallisella jäädytyspyynnöllä asiakas vahvistaa ymmärtäneensä jäädytysehdot. Sähköpostin kautta tehtyyn etäjäädytykseen tulee sisällyttää jäsenkortin numero tai jäsennumero tunnisteeksi, laitathan vielä jäädytyspyyntöösi tarkan aikavälin halutulle jäädytykselle. Aloituspäivä voi olla aikaisintaan yhteydenottosi päivä ja lopetuspäivä tästä max. 12 kk eteenpäin. Laitathan myös vahvistuksen siitä, että jäädytysmaksun veloittaminen e-laskulla on sinulle OK. Varmista, että saat jäädytyksestäsi jäädytysvahvistuksen kirjallisena, ehtojen §4 mukaisesti. Jäädytys onnistuu myös kuntokeskuksessa paikan päällä ja tarvittaessa valtuuttamalla toisen henkilön valtakirjalla. Jäädytys on mahdollista tehdä maksimissaan 12 kuukauden ajaksi, mutta se on mahdollista myös lakkauttaa jäsenen toimesta koska vain, kuntokeskuksen vastaanoton kautta.

Jäädytys päättyy automaattisesti määrätyn voimassaolon jälkeen ilman erillistä ilmoitusta, jolloin päättymispäivä kannattaa merkitä itselleen ylös. Jäsen vastaa siitä, että vastaanottaa, säilyttää ja voi tarpeen vaatiessa esittää kuitin jäädytyksestä Fitness24Sevenin henkilökunnalle. Jäädytyksestä peritään erillinen 15€ palvelumaksu. HUOM! poikkeuksia jäädytysmaksuun, mikäli kuntokeskuksesi on suljettu määräyksen mukaisesti. Lisäohjeet täältä.

Jäsenyys on mahdollista jäädyttää myös veloituksetta raskauden ja armeijan aikana sekä sairaustapauksissa lääkärintodistusta vastaan. Riskiryhmäläisille tarjoamme jäädytyksen veloituksetta. Otathan näissä tapauksissa yhteyttä kuntokeskuksen vastaanottoon. (linkkaa kuntokeskuksen vastaanottoon sanaan tämä linkki: https://fi.fitness24seven.com/kuntokeskuksemme/etsi-salisi/)

Jäädytysmaksua ei voi valitettavasti suorittaa Smartumeilla, kun kyseessä on palvelumaksu ja Smartumin palvelu kattaa liikuntapalveluja, jolloin veroituksellisesti meillä ei ole mahdollisuutta veloittaa mitään treeniajasta poikkeavaa.

Kuulutko riskiryhmään?
Mikäli sinulla on lääkärintodistus tai tosite sairaudesta/vammasta/ THL:n määritelemän vakavan Covid-19 riskiryhmään kuulumisesta, on jäädytys maksuton tositetta esitettäessä. Riskiryhmäläisen jäsenyyden jäädytys on mahdollinen asettaa kuukaudeksi kerrallaan.

Pidätämme oikeudet muutoksiin ja jäädytysmahdollisuuden poistamiseen.

Löydät sopimusehdot vielä täältä: https://fi.fitness24seven.com/media/qwtpgg42/agreement_f24s_2017-03_fi_.pdf

Laskutus
Mikäli jäädytyshetkellä sinulle on keritty jo luomaan lasku tulevalta kuukaudelta, tulee se maksaa normaalisti ehtojen §4 mukaisesti. Jäädytyksen ajalta jo maksettu treeniaika jää automaattisesti säästöön, joten seuraavan laskun eräpäivä määräytyy säästöön jäävien treenipäivien mukaisesti. Mikäli olet suorittanut jäsenmaksuja etukäteen esim. Smartumeilla, siirtyy maksettu treeniaika aina automaattisesti eteenpäin jäsenyyttä jäädyttäessä. Lisätietoa laskujesi tilanteesta tai eräpäivistä voit kysyä kuntokeskuksesta soittamalla, käymällä tai sähköpostitse.

Yrityksemme seuraa aktiivisesti tilanteen kehittymistä ja THL:n sekä hallituksen tiedotteita ja määräyksiä, joiden mukaan päivitämme myös omaa toimintasuunnitelmaamme.

Tutustu kotitreeneihin ja livetuntitarjontaan allaolevista linkeistä:
https://forum.fitness24seven.fi/org/fitness24seven-fi/d/onko-teilla-live-tunteja/
https://fi.fitness24seven.com/palvelut/kotitreeni/online-treenaaminen/

Mikäli mieleesi heräsi lisäkysymyksiä tämän tai jonkin muun asian tiimoilta, olethan yhteydessä lähimpään kuntokeskukseesi vastaanoton aukioloaikojen puitteissa esimerkiksi puhelimitse tai sähköpostitse.

Kuntokeskuskohtaiset aukioloajat sekä yhteystiedot löydät täältä: https://fi.fitness24seven.com/fi/kuntokeskukset

Poikkeusaukioloajat näet täältä: https://forum.fitness24seven.fi/org/fitness24seven-fi/d/vastaanottojen-poikkeusaukioloajat-changes-to-rece/

F24S Customer Service Ilmoita asiaton sisältö
Keskustelu on suljettu kommenteista.