Näkymät:
Jäsenyyden maksutapa määrittyy sillä, mikä maksutapa liittymishetkellä on valittuna. Mikäli maksatte jäsenyyttänne E-laskulla tulee tämä olla aktivoitu verkkopankissasi kolmen (3) päivän sisällä jäsenyyden aloituksesta. Jäsenmaksut laskutetaan aina kuun 29. päivänä, ja laskut lähetetään pankkeihin noin 14 päivää ennen eräpäivää.

Mikäli e-lasku ei näy verkkopankissasi:
Tarkista, oletko aktivoinut e-laskutuksen verkkopankissasi. Lasku ei saavu, jos e-laskua ei ole yhdistetty oikein tai jos tämä on tehty liian myöhään kesken laskutuskauden. Jokainen jäsen on henkilökohtaisesti vastuussa e-laskutuksen aktivoimisesta. 
Varmista, että antamasi henkilökohtaiset tiedot, kuten henkilöturvatunnus on oikein sillä nämä tiedot ovat olennaisia e-laskutuksen onnistumiselle.

Mikäli e-laskuasetus ei ole aktivoitunut ajallaan eikä tästä johtuen laskua ole saatu lähetettyä, lähtee tästä sinulle automaattinen huomautus sähköpostitse.

E-laskutuksen ohjeet löydät täältä.


Mitä tehdä, jos et saa laskua ajoissa ja miten hoidan laskun?

Jos e-laskutus ei ole aktivoitunut tai laskua ei ole saatu lähetettyä, voit maksaa jäsenmaksusi kuntokeskuksen vastaanotossa. Huomaathan, että lasku on maksettava ajoissa välttääksesi mahdolliset lisäkustannukset, kuten maksumuistutukset tai perintätoimenpiteet.
 
Maksumuistutukset ja maksamattomat laskut
Mikäli maksu jää hoitamatta, lasku siirtyy muistutukseen 14 päivän kuluessa eräpäivästä. Maksumuistutuksen lähettää yhteistyökumppanimme OK-Laskutuspalvelu Oy, ja muistutuskulut lisätään avoimeen laskuun. Tämän lisäksi pääsysi kuntokeskuksiin lukitaan, kunnes lasku on maksettu ja tämä on rekisteröitynyt.
Jos maksu on edelleen suorittamatta muistutuksen jälkeen, lasku siirtyy perintään.
 
Muistathan, että voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jos tarvitset apua e-laskutuksen tai maksujen kanssa.