Näkymät:
Rekisteröitymisen yhteydessä saat erillisen sähköpostin kirjautumista varten (tarkistathan myös roskapostin). Mikäli et saa sähköpostia, voit luoda salasanan itse klikkaamalla kohdan "unohtuiko salasana". Käyttäjätunnuksena sovelluksessa ja verkkosivustollamme toimii rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. 
 
 
Mahdollisia kirjautumisongelmia ja niiden ratkaisuja:
 
  1. Sähköpostiosoite ei täsmää
    Jos et pääse kirjautumaan, saattaa käyttämäsi sähköpostiosoite olla eri kuin se, joka on profiilissasi. Varmista sähköpostiosoitteesi oikeellisuus ja tarvittaessa korjaa se. Ota tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluumme.

     
  2. Virheellinen salasana
    Jos sähköpostiosoitteesi on oikein, mutta salasanasi on virheellinen, voit nollata salasanan "Unohtuiko salasana" -linkin kautta. Kirjoita kenttään sähköpostiosoitteesi ja paina "Lähetä vahvistuskoodi". Saat numerokoodin sähköpostiisi. Huomio: Älä sulje salasanan nollaus -sivua! Lisää saamasi vahvistuskoodi sille varattuun kenttään, jonka jälkeen voit luoda uuden salasanan. Jos et voi jatkaa salasanan vaihtamista koodin lisäämisen jälkeen, sähköpostiosoitteesi voi olla virheellinen.

     
  3. Kirjautuminen toisella laitteella
    Jos sovellus ilmoittaa, että olet jo kirjautuneena toisella laitteella, tulee päälaite nollata. Tämä onnistuu omatoimisesti kerran kuuden kuukauden sisällä. Jos olet jo käyttänyt tämän mahdollisuuden etkä voi enää suorittaa nollausta itse, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.